CITRUSY.CZ

internetový rádce začinajících pěstitelů - fórum
Kávovary-online.cz
Právě je 20 Dub 2024 03:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Révové víno
OdeslatNapsal: 13 Bře 2006 06:27 
Offline
Aktivní citrusář
Aktivní citrusář
Uživatelský avatar

Registrován: 21 Zář 2005 10:47
Příspěvky: 491
Bydliště: Olomouc
Révové víno, zde můžete psá svoje skušenosti s pěstváním, zastříháváním a chutí svého či cizího révového vína..(nebo zde můžete dat návody na spracování vína... :lol: )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: prosba
OdeslatNapsal: 13 Bře 2006 11:25 
Offline
Aktivní citrusář
Aktivní citrusář

Registrován: 17 Pro 2004 22:27
Příspěvky: 702
Mozna je to OT, ale ... To ja bych toho hned vyuzil a zeptal se, bot bych na zahradu revu chtel.

Severni Morava u hranic s Polskem. V revovem vine jsem laik. Potrebuji odrudu na konzum (v idealnim pripade bez semen), odolnou tady na severu.

Kdy a kde a jakou koupit? A kdy a jak zasadit?

Uz jsem dvakrat zkousel odrudu ze supermarketu, ale nepovedlo se. Na co dat pozor?

Nejsem narocny, staci mi to napsat nejak strucne a budu nadosmrti vdecny :o)

dekuju kazdemu za radu

_________________
/*
omnis mundi creatura
quasi liber et pictura
nobis est in speculum
*/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
OdeslatNapsal: 13 Bře 2006 22:29 
Offline
Přispívám na web 200 Kč
Přispívám na web 200 Kč

Registrován: 25 Lis 2005 23:43
Příspěvky: 1384
Bydliště: Brno
Moje vinná réva není zrovna moc na chlubení - je to hlavně praktické oddělení chodníku od nájezdu do garáže, ale když už nám Klokočí udělal tuhle rubriku... Aspoň uvidíte, jak se to asi nemá dělat :oops:
Obrázek
Tohle je asi to nejlepší, co se mi zatím podařilo vypěstovat (červená chrupka, stáří 4. rok a 1. sklizeň - září 2004)
Obrázek
Loňská sklizen byla jen z rezistentů, z chrupek šla vniveč :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: