CITRUSY.CZ

internetový rádce začinajících pěstitelů - fórum
Kávovary-online.cz
Právě je 27 Dub 2024 17:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pomůže někdo?
OdeslatNapsal: 13 Bře 2011 14:19 
Offline
Nový člen fóra
Nový člen fóra

Registrován: 23 Úno 2011 20:55
Příspěvky: 3
Dobrý den,

jsem začátečník. Zatím 2 roky celkem úspěšně pěstuji semenáčky běžných mandarinek a pomerančů. Samozřejmě v prostředí panelákového bytu se jim nedaří, jak by mohlo asi jinde. Letos jsem je ale přes zimu přesunul na společnou chodbu, kde jim asi vyhovovala více i teplota a teď už pěkně obrážejí.

Teď bych si chtěl zkusit pořídit i nějakou již naroubovanou rostlinku, která by mohla i plodit. Vím, že je to trošku hazard v podmínkách, jaké mám k dispozici, ale třeba se zadaří.
Popravdě se moc nevyznám v odrůdách. Rostliny mám v současnosti umístěné u východního okna a chystám se je letnit. Mohl by mi někdo poradit nějakou odrůdu, případně nabídnout k prodeji nějakou plodící rostlinku, která by měla u mě šanci? :-)

Děkuji


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomůže někdo?
OdeslatNapsal: 13 Bře 2011 20:11 
Offline
Přispívám na web 300 Kč
Přispívám na web 300 Kč
Uživatelský avatar

Registrován: 29 Zář 2009 19:46
Příspěvky: 392
Bydliště: Praha, Košice
Ahoj, v bytě doporučuji pěstovat kumquaty, kalamondin, rangpur, myrtyfolii a lajmy.
Pokud chceš větší plody, tak doporučuji citroníky.
Jsi-li z Prahy, múžu Ti prodat Myrtyfolii Chinoto. Popis je na stránce http://users.kymp.net/citruspages/souroranges.html#myrtifolia (in English).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomůže někdo?
OdeslatNapsal: 15 Bře 2011 20:45 
Offline
Nový člen fóra
Nový člen fóra

Registrován: 23 Úno 2011 20:55
Příspěvky: 3
Díky za radu, zkusím se na ně mrknout. Bohužel do Prahy to mám ze Vsetína trochu z ruky :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomůže někdo?
OdeslatNapsal: 15 Kvě 2011 20:06 
Offline